петак, 18. јун 2010.

O meni


   

Ja se zovem Milan Todorović rođen sam u Foči 24.10.1989. godine.  Zajedno sa svojom porodicom od svog rođenja zivim u Rudom. Od drugog razreda sam počeo da treniram fudbal u fudbalskom klubu Rudo.Gde sam bio jedan od najmlaih učesnika u tom klubu. Bio sam jako srecan.Svaki dan sam isao na treninge u fudbalski klub Rudo pa sam sa ostalim fudbalerima usao u prvu ligu. Igrajuci fudbal stekao sam mnogo prijatelja sa kojim sam isao na razna takmičenja i gde smo osvajali mnoge nagrade.Posle nekog vremena sam imao malo vecu povredu koljena pa sam prestao sa treniranjem.Osnovnu školu sam zavrsio u Rudom sa vrlodobrim uspehom i sa odlicnim vladanjem.Nakon završetka osnovne skole odlučio sam da upišem srednju školu u Srednjoškolskom centru Rudom,a isao sam u gimnaziju-opšti smer.

Bio sam u mnogim sekcijama a najviše mi se svidjela sekcija Crvenog Krsta. Tu smo polagali prvu pomoć, pa smo posle svake godine išli na takmičenja i seminare u Banja Luku, Modriču, Doboj, Srpski Brod, Jahorinu,... Ja sam bio prestavnik mladih Crvenog Krsta naše opštine i škole.  Tu sam upozno veliki broj drugova i drugarica.

Pored sekcije Crvenog Krsta bio sam i u:Savjetu mladih Rudo,Folklornom drustvu „Prosveta“Rudo,Rafting klubu i jos mnogim drugim.

Нема коментара:

Постави коментар