петак, 18. јун 2010.

Moje školovanje

Školovanje

 

U osnovnu školu sam se upisao 1996. godine u školu“Ćirilo i Metodije“u Rudom. Tu sam završio svih osam razreda. Srednju školu sam završio u Rudom. Škola se zvala“Srednjoskolski centar Rudo“. Završio sam Gimnaziju.

                                    Moj učitelj, prezime i ime, opis

 

Moja učiteljica se zvala Stana Dragović. Bila je srednjih godina. Bila je visoka i mršava, imala je dugu crnu kosu. Bila je jako dobar pedagog i imala je mnogo razumjevanja.

 

Osnovna škola, naziv, adresa, telefon

 

Moja škola se zvala „Cirila i Metodija“ nalazi se u ulici „palih boraca“. Broj telefona je 058/711-055.Direktor škole je Topalovic Gojko. Nastavnici koji su nam predavali bili su:

Mićić Daliborka nastavnica srpskog jezika,

Božović Nikola nastavnik matematike,

Mićić Rajko nastavnik fizičkog vaspitanja,

Pešić Miloš nastavnik  tehničkog crtanja,

Slobodanka Moćević nastavnica biologije,

Pešić Miloš nastavnik hemije,

Boro Lućić nastavnik fizike,

Jelena Simić nastavnica engleskog jezika,

Čedo Komlenović nastavnik (vjeroučitelj) vjeronauke,

Rajko Kljajić nastavnik likovne kulture,

Olga Skakavac nastavnica geografije,

Miro Simanić nastavnik istorije.

      Škola je od svojih sadržaja imala svoju slavu Svetog Savu, dan oslobođenja Vojkovića 4.avgust.

                                 Srednja škola, naziv, adresa, telefon

 

Srednaj škola koju sam završio zvala se “Srednjoskolski Centar Rudo” , to je bila skola prirodno opstih smerova. Ona se nalazi u Rudom. Adresa škole je ulica “Uzickih Brigada”, 38/2. Telefon škole je 058/342-507 i 058/342-340,. Direktor se zvao Tatomir Elez.

Profesori:

Ćanćar Dragan profesor matematike,

Mrđa Danijela profesorica engleskog jezika,

Višnja Trkulja profesorica  francuskog jezika,

Mandrapa Dragana profesorica srpskog jezika,

Aco Bubalo profesor fizičkog vaspitanja,

Slobodanka Simanić profesorica istorije i demokratije,

Katarina Hršum profesorica fizike,

Mihailović Ana profesorica psihologije i sociologije,

Andrić Maja profesorica biologije,

Porobić Dragan profesor  geografije,

Slobodanka Porubić profesorica hemije.

 

                                                                       Turizam i hotelijerstvo

 

Odmah poslije srednje škole upisao sam fakultet. Pošto sam imao želju da upišem turizam i upisao sam ga u Trebinju. Naziv fakulteta je Visoka škola za turizam i hotelijerstvo u Trebinju, broj telefona je 059/240-220. Ime dekana je Lojević Milimir.

PROFESORI:

 

 

OSNOVI TURIZMA - DR OBREN GNJATO

TURISTIČKA GEOGRAFIJA - DR OBREN GNJATO

OSNOVI EKONOMIJE - DOC. DR IVO ARMENKO

ISTORIJA UMJETNOSTI I KULTURA - PROF. DR VITOMIR POPOVIĆ

POSLOVNO PRAVO - PROF. DR VITOMIR POPOVIĆ

ENGLESKI JEZIK -  MAJA ĐURASOVIĆ, PROF.

ITALIJANSKI JEZIK – NATASA PALAVESTRA, PROF.

PRIRODNO GEOGRAFSKE OSNOVE ODRŽIVOG RAZVOJA TURIZMA - PROF. DR RADE TANJGA

INFORMATIKA U TURIZMU I HOTELIJERSTVU - PROF. DR RADE TANJGA

KULTURNO ISTORIJSKE OSNOVE U TURIZMU - PROF. DR MIRKO SKAKIĆ

EKONOMIKA HOTELSKO TURISTIČKIH PREDUZEĆA - DR MILOMIR LOJEVIĆ

EKONOMIJA EY - DOC. DR IVO ARMENKO

Нема коментара:

Постави коментар