петак, 18. јун 2010.

Moj pogled na budućnost

Često sebi postavim pitanje, „Kako ja to sebe vidim u budućnosti?“. Sada sam dobilo priliku da pišem o tome. Kao najveći cilj u mom životu je da završim fakultet, da radim kao turistički vodič, da obilazim svijet i upoznam različite zemlje, gradove i kulture raznih naroda

Najvažnije mi je da su moji roditelji, moja porodica živi i zradvi, da budu uz mene kada naiđu teški trenutci u životu. Od svega bi najviše volila da se u budućnosti odužim na neki način mojim roditeljima jer su mi pružili sve što su mogli u životu i priredili mi mnogo lijepih i zabavnih trenutaka.

Volilo bi kada se ozenim da imam veliku porodicu, mnogo djece i zenu koji će me poštovati, biti u svakom trenutku uz mene, spremana da mi uputi lijepu riječ ili kritiku (ako je neophodno), da me saluša kada mi je teško i da bude moj jedini pratilac u životu.

Нема коментара:

Постави коментар